Бұған алғашында елдің қуанғаны да рас. Ол жерлерде жастардың қандай, кімнен білім алғандары 2000 жылдары сезіле бастады. Бірі «хизбутшы», бірі «сопы», енді бірі «құраниттер» болып шыға келді. Қазір енді олар бір елде, бір дінді оқыса да, бірнеше ағымның жетегінде сан соғып жүр.
Қазіргі таңда елімізде тиым салынған діни ағымдардың өздерінің ұстаз немесе шейхтарының әлеуметтік желілерден тыңдап адасып жүрген жастарымыз жетерлік. Деструктивті діни ұйымдардың уағызшылары идеологияларын тарату мақсатында танымал «В Контакте», «YouTube», «Facebook», «Instagram», «TikTok» желілерін көп қолданады. Атап айтатын болсақ Дарын Мубаров, Ділмұрат Абу Мухаммад, Октам Заурбеков, Ринат Абу Мухаммад, Мухаммад Хоблос, Абу Яхья Крымский, Абдуллах Костекский және т.б теріс пиғылды уағызшылар ғаламтор беттерінде ашық өздерінің видео немесе аудио жазбаларын таратып насихаттап жүр. Әлеуметтік желіде «Виртуалды Халифат» деген ұғым қалыптасып келеді. Бұл «Виртуалды» қоғамда өмір сүретін адамдар шариғатпен емес, әлеуметтік желілердің жазылмаған заңдылықтарымен жүреді. Сондықтан бүгінгі таңда ақпараттық қауiпсіздік күн тәртібіндегі ең бiр өзекті мәселеге айналып отыр. Деструктивті діни ағымдардың идеологтары ұсынатын контенттер өте әсерлі, қысқа, түсінікті әр түрлі форматта болып келеді.
Мұндай құрбандыққа ұшыраудың басты себебі діни сауатсыздық деуімізге болады. Жастарымыздың діни білімді арнайы оқу ордаларынан немесе ҚМДБ қарасты арнайы ұстаз ғұламалардан емес өздеріне беймәлім әлеуметтік желіддегі деструктивті діни ағымды насихаттап жүрген шейхтардан алуда болып отыр.
Жоғарыда айтылып өткен мәселелердің алдын алу үшін жастарымызға бірінші кезекте діни білімді қайдан кімнен алу керектігін сонымен қатар қандай ұстаздарды тыңдауға рұқсат етілетін мектеп, коледж, университет қабырғаларында үнемі ескертіп отыру қажет…